2009. július 28., kedd

10000. látogató - eredményhirdetés






EREDMÉNYHIRDETÉS!

Amint látjátok 18-an jelentkeztek úgy, hogy a játék-feltételeknek eleget tettek (sajnos 3 fő nem tette ki a játékot a blogjára, 1 fő pedig titkos ID-vel rendelkezik... na de majd a következő játékra.. :D )

A sorsolást a RANDOM.ORG oldalon végeztem, a nyeretes pedig

ORSINA

Debrecenből. Szépséges alkotásai vannak, és nem csak gyöngyből. Igen tevékeny és kreatív, kukkantsatok be hozzá bátran!!!

Gratulálok neki, aki nem nyert, avagy lemaradt, ne búsuljon, szerintem hamarosan megint lesz játék!!! Várok majd mindenkit oda is szeretettel.



2 megjegyzés:

Fruzsi írta...

Gratulalok a nyertesnek!ksozonjuk a jatekot!!:)

Orsi írta...

Nahát! Nagyon köszönöm! Én még nem igazán nyertem semmit eddig, nem is gondoltam volna! :D És pont ezt a szépséget! Bearanyozta a napomat ez a hír! Küldöm a válasz e-mailt.