2009. február 10., kedd

BéKata ajándékozott meg vele, cserébe itt a 4 függőség:

1. ha kávé, akkor csakis egy nagy pohár forró tejbe, olcsó kutyulós vacak, rengeteg cukorral: végeredmény egy kapucíner csoki ízű kutyulmány, ami rendes ember számára ihatatlan...én viszont imádom melengetni az ujjaimat, és ha kihűlt, talán még nagyobb élvezettel szürcsölöm (1 órás melléktevékenység :) )
2. van egy tolltartóm, mint kisiskolás koromban, a legkülönfélébb hülye helyekre is elcipelem magammal, sok különleges filccel, tollal stb., van olyan, amivel még alig írtam, úgy vigyázok rá...de olyan szépek, színesek, és szépen fognak és.....
3. a kutyákkal való különleges kapcsolatom építgetése, szóba-elegyedés vadidegen ebbekkel: hogy vagy, hol a gazdi..imádom hogy értik mit mondok és értem mit gondolnak..és mókás hogy az átlag ember ebből semmit se lát, csak nem értik hogy egy méregzsák kutya velem miért barátkozik, amikor nem arra van nevelve.. :D Mindent tudok róluk, ezt szerénység nélkül állíthatom, azt hiszem az életben soha semmihez nem lesz ilyen nagy fortélyom...
4. ha sztrapacska (ami bizonyos időközönként elém-keveredik, avagy én csinálom) csakis a "mi-félénk", ahogy anyu tanította, máshogy nem ízlik... imádom, de csakis úgy..pont úgy... az egyetlen egy étel, amit 38 fokos lázzal étvágytalanul is képes vagyok habzsolni...

Én egy valakit szeretnék megajándékozni, olyan valakit, akinek a blogját valóban napi szinten bújok, sok mindent tőle tanultam, írásai alapján egy nyitott, tiszta szívű és egészséges lelkületű embert ismertem meg. Ja és nem utolsó sorban tehetséges!! De hogy vajon milyen függőségei vannak? Na ez engem is érdekelne.. Vagyis a kiszemeltem:

http://izbolygo.extra.hu

Nincsenek megjegyzések: